onsdag 9 september 2009

Aj, aj...

Min rygg vill inte riktigt som jag vill idag så det fick bli en snabb visit på jobbet och därefter åka hem.

Fick kläderna ifrån Me and I party igår med så det var jag "förbi" och hämtade innan jag åkt hem. De hade skickats till Tenhult av någon konstig anledning och det är ju i närheten av Habo menar jag.
Ska fota och visa er senare vad det shoppades, underbara kläder!

I måndags var det inte många som hade något bättre för sig än att hälsa på inne på min enkla sida. Nästa 100 pers tittade förbi. Finns nog några av er där ute som bryr er i alla fall, sötnötter!! <3

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Ja det är en bit mellan Habo och Tenhult... :)
    Hoppas ryggen blir bättre med tiden.
    Kram Selena
    Ps!! Vad heter programmet du använder till besökstatistiken... ?

    SvaraRadera