torsdag 3 september 2009

Jahopp

Idag har jag varit på besök hos "min" läkare igen. För hmm... 8:e gången tror jag. Allt var som vanligt=allt såg bra ut.
Hon sjukskrev mig på halvtid resten av de resterande veckorna jag har kvar att jobba, ca 3 veckor till. Känns både och.
Känner lite att eftersom allt ser bra ut och jag inte har öppnat mig så kan jag ju lika väl jobba fullt den lilla tiden som är kvar. Jag försökte deala med läkaren men det var ett blankt nej. Gillar absolut inte att vara hemma!

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag.
Kom hem, åt lunch, tvättade lite, hämtade Nellie på dagis och nu sitter jag i soffan och funderar på livet.

Hej svej

3 kommentarer:

  1. Jenny Wallback2009-09-03 19:40

    Ingen ide att försöka övertyga läkare de är svåra! Hur långt har du kvar nu till bebisen ska komma om allt går som planerat?

    SvaraRadera
  2. Nä dom är svåra,sen är dom väl inte så vana vid att man inte vill bli sjukskriven. H*n är beräknad till den 19 nov. Så ca. 9 veckor. Men med Nellie gick jag räknar med det denna gången med.

    SvaraRadera
  3. Jenny Wallback2009-09-04 16:51

    okej men då närmar det sig iallafall =)!!
    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera