fredag 4 september 2009

Kartan

Förresten det är så roligt att se vart folk kommer ifrån som läser min blaska här inne. Igår var ni över 80 st och kom ifrån:
Jönköping, Stockholm, Bromma, Tranås, Karlskrona, Solna, Huskvarna, Ronneby och Habo.
Så jag har stenkoll på Er =) haha

Undra bara hur alla hamnar här inne? Är det människor man känner? Undra vad tycker folket om än och hur mycket är som egentligen okej att lämna ut om sig själv? Det sistnämnda är väl i och för sig upp till mig, helt och hållet.

2 kommentarer:

  1. Jag är huskvarna personen!!! :)

    Jag vill oxså ha koll på mina besökare... vad heter ditt räkneprogram..
    Jag har idag Susnet.se

    SvaraRadera
  2. jenny wallback2009-09-05 10:26

    tror att de flesta hittat dej på facebook under din status så hittade iallafall jag din blogg=)!! Kul att det är så många som läser den..! Bli inte för privat lätt att det kommer till fel personer och vänds mot dej.. been there than that om man säger så :-)

    SvaraRadera