söndag 20 september 2009

A really bad day!!

Ärligt talat så har denna dagen varit en av de sämsta och värsta på .... ja .... evigheter. Jag har varit trött, tjurig och allmänt nere. Nellie har nog varit ännu värre med sitt humör. Så vi tjejer har verkligen INTE haft någon toppen söndag.

Tror att heldagen på Ullared igår gjorde sitt idag med. För usch vad ont jag har haft i hela kroppen, överallt, i varenda liten muskel.

Hade lovat att åka ner till pappa och rasta hans hund under dagen fast jag absolut inte ville det överhuvudtaget. Men jag var ju tvungen. Nellie åt upp sin mat efter mycket om och men, fick på oss kläder och skor och begav oss ner mot Torpa.
Efter en lång promenad, lite glass, mycket sol och en mycket gladare dotter så blev även jag på bättre humör. Vi stannade till vid en lekpark som Nellie har upptäckt precis över gatan hos pappa och lekte av oss båda två. T.om Flisan (hunden) sprang runt och hade skoj.

Åkte upp till mamma och lillebror efteråt och åt våfflor och enbart slöade i soffan. Inte bara jag utan hela familjen försökte få plats i soffan i någon slappar position.

Så nu sover lilltjejen, jag sitter och läser bloggar, tänker på vad man ska hitta på imon och funderar på om jag ska äta eller ej. Har visst bara ätit frukost och en våffla idag. Har inte haft någon matlust till fem öre och då kan jag helt enkelt inte få i mig något.

Nya tag imon och ett mycket bättre humör!!!!

1 kommentar: