torsdag 10 september 2009

Spionera

Förresten, jag har ju ett "spion"-program så jag kan hålla koll på er. Hur många som är inne och kikar på min blogg och vart ni bor.
Men nu har jag upptäckt att det har varit en del människor ifrån både Storbritannien och Tjeckien. Hmm... Hur sjutton har dom/ni hittat hit? Och hur kan dom/ni nu läsa och främst förstå vad jag skriver om? Okej, de/ni kan ju självklart vara svenskar men de är rätt så många så jag tycker det är lite konstigt.
Skriv gärna hur ni har hittat hit om ni känner er träffade ;-)

Över 100 pers igår.
You go girl! (pratar med mig själv)

xo xo

4 kommentarer:

  1. jenny wallback2009-09-10 19:48

    facebook fast det har jag ju redan berättat tror jag =)

    SvaraRadera
  2. Fast det är ingen som kommer in på min sida som jag inte är vän med. Alltså inte så jätte-många som inte kommer ifrån Jkpg. Hmm?...

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte det här programmet funkar som det ska.... Jag har ju ett annat program oxså som jag har kört tidigare..... och där har jag haft ett snitt på ca 40 unika besökare varje dag... men med det här google programmet så har jag helt plötsligt flera 100. Det kan inte stämma!!! Och så har jag oxså från hela världen... jag har sökt på ip:nr och de stämmer inte heller.
    Nä, jag går nog tillbaka till mitt gamla program.

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Patrik förklarade för mig att om man har skyddat ip så kan det se ut som man kommer från vilket land som helst... :) Trafiken går inte raka vägen så att säga :P
    Kram

    SvaraRadera