lördag 19 september 2009

Utflykt

Idag har det blivit en heldag i Ullared, Gekås. Nästan allt på listan bockades av och speciellt ALLA julklapparna till Nellie. Så nu kan jag få bebis i lugn och ro och inte stressa med en massa julköp.
Även Nellies garderob uppdaterades efter min galna rensning för ett par veckor sedan. Så nu har hon kläder igen stackaren, i rätt storlek. Handlade även en overall, regnställ, fodrade gummistövlar, lucia nattlinne med en ljuskrona till.
"Pärlan" fick faktiskt lite med fast jag hade bestämt mig för att inte handla något. En pyjamas, de första kläderna och en Barbapappa filt att ha inne på BB, två par strumpor och en kudde till vagnen.

Jag fick lite kläder jag med. Bl.a en klänning, en kjol, ett par chinos, ett par jeans, lite tights och underkläder. Hittade ett par lårhöga svarta mocka stövlar som jag ångrar mig som döden över att jag inte köpte. Varför, varför går man inte på magkänslan ibland. Men, men....

Så nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och vila, vila, vila!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar