söndag 4 oktober 2009

HJÄLP!

JAG BEHÖVER VERKLIGEN ER HJÄLP NU!
JAG HAR HITTAR INGET NAMN TILL BEBISEN SOM JAG RIKTIGT FASTNAR FÖR. EFTERSOM DET ÄR MIN TUR NU DÅ D BESTÄMDE NELLIES NAMN SÅ VET JAG INTE.
GILLAR NAMN SOM LYKKE, NORA (tjej), EBBE, NIKE (pojk)
KORTA OCH HÅRDA NAMN OM NI FÖRSTÅR.
JAG VET ATT NI ÄR MÅNGA SOM LÄSER MIN SIDA SÅ NU FÅR NI BANNE MIG HJÄLPA TILL!!!
SKRIV NU SÅ TANGENTERNA GLÖDER
*KRAM PÅ ER*
MÅSTE BARA TILLÄGGA ATT JAG ÄR LITE ALLERGISK MOT ATT BARNENS NAMN SKA BÖRJA PÅ SAMMA BOKSTAV.

14 kommentarer:

  1. Love (pojke), Tindra (flicka)...
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Kom på ett flicknamn till som ja tycker om, Teddie:-)

    SvaraRadera
  3. Nora är gulligt!

    SvaraRadera
  4. Lindha Fagerberg2009-10-05 00:11

    Flicka: Tyva, Nora, Moa, Alexandra, Josefin...
    Pojke: Noah, Hugo, Lukas, Jack...
    Det finns ju så många namn... Men dom här tycker jag e rätt fina. Lycka till!! ;)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar Nike som tjejnamn, försökte få igenom det hemma men Joey gick inte med på det. Lykke hade vi döpt Dalton till om han blivit tjej... Killnamn är svårare, Joey gillar Cezar, men jag är inte lika imponerad

    SvaraRadera
  6. Tycker det är coolt när man döper barn efter städer. Smaka på några stater i US, brukar passa både tjej och kille

    SvaraRadera
  7. Gillar faktiskt bara Nora av de namnen du har som förslag, men vet inte om det passar så bra med Nellie.
    Det är väldigt svårt med namn, jag gick igenom namsdagslistan för att hitta passande namn till Hannah. Läste upp dom högt och Felicia o Jim fick säga vad dom tyckte. De namn som gillades skrev jag ner o så började vi om igen med att läsa upp dom. Mellannamnet var desto lättare! =)

    Sen är det ju alltid så att när bebis kommit, så ser man på dom vilket namn man tycker passar!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  8. Vendela, Vilmer, Noa, Tyra, Signe (som Runa skulle ha hetat), Elvira, Ella, Jack, Leo, Melvin...
    Finns mycket fint.

    SvaraRadera
  9. Ebbe är ju tufft och jättefint!! :-) Det passar bra med Nellie dessutom. Annars tycker jag att Alvar, Ansgar, Fred, Arvid och Nils är fina pojknamn. Flicknamn gillar jag Astrid, Siri, Märta, Mikaela och Alice.

    SvaraRadera
  10. Sally, Stella, Jack, Melwin :)

    SvaraRadera
  11. Felix Mörk Spång2009-10-05 15:48

    Men det kommer bli en kille :p // felix

    SvaraRadera
  12. olle eller sigge..

    SvaraRadera
  13. Nova tyckte Mille skulle hetat Sune, Signe eller Siv, va sägs om dom namnen? Haha!! Jag gillar ju Nora, Love, Stella, Milla, Eddie, Kira, Seth, Isolde, Ted, Liz, Mio, m.m m.m... Men jag e ju lite knäpp me så mig ska man kanske inte lyssna på ;-)Jimmy ville bara kräkas på mig när vi diskuterade namn, men jag fick till slut välja killnamn o han tjejnamn!

    SvaraRadera
  14. Hejsan!!
    Vad sägs om..
    Amber, Molly, Neo, Lucas,Zack
    Kram på dej!!!!

    SvaraRadera