onsdag 28 oktober 2009

Home sweet home

Igår flyttade jag och Nellie till mamma och lillebror. Ska bli så skönt att få bli upppassad och ompysslad i ett par dagar innan vi får vårt nya boende.

Kom på att det kanske är dags att packa "BB-väskan" snart eftersom jag börjar känna av "något" mer och mer för varje dag som går. Så idag har jag letat rätt på bebbens overall plus lite av Nellies gamla neutrala kläder som mamma håller på att tvätta upp.
Av erfarenhet så ska det ej packas vidare mycket för man tar med sig onödigt mycket. Gjorde jag sist ialla fall. Planerar ju inte att stanna så länge, högst en dag. Om allt går som det ska vill säga.

Innan idag så var jag och Nellie på vår gamla Öppna Förskola i Tenhult. Alltid lika trevligt. Tänkte vi skulle gå till vår nya nästa vecka här i Barnarp och visa oss.

Over and out

1 kommentar:

  1. Vad kul att du blivit Barnarps bo igen :-) Hoppas du kommer i ordning i radhuset innan bebben kommer :-)

    SvaraRadera