fredag 16 oktober 2009

Klart!!

Nu äntligen har lägenheten blivit såld och det bästa av allt: Vi har skrivit på alla kontrakt idag med, så nu kan "ingen" ändra sig!!
För det har varit en himla resa fram och tillbaka. "Någon" har ändrat sig ett antal gånger angående om det ska bli försäljning eller ej. Och i ett sådant läge står man maktlös eftersom båda parterna måste vara överens vid försäljning. Annars hade jag själv skrivit på de där jädrans papprerna för länge sedan. Men som sagt nu är det gjort och jag har fått det svart på vitt!! Lyckliga gatan idag.

Sen fick jag även reda på idag att jag kanske kan flytta in tidigare. Ska göra en liten deal med säljaren och se vad h*n säger om det hela.

Så snart, mycket snart kan jag börja pusta ut och börja leva mitt egna liv precis som jag vill ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar