tisdag 3 november 2009

Go`morgon världen

Idag börjar ett nytt underbart liv.
Efter att ha sovit så där, vilket inte är ovanligt nu för tiden, känner jag mig oehört pigg med ny energi ialla fall.

Igår flyttade vi in i vårt nya radhus och allt gick smidigt fast det ösregnade, stackars pappa, kusin och lille-brors pappa. Men de klagade ej.
Och förrutom att jag inte hittar den lilla påsen där jag la skruvarna till min säng. Så det fick bli att sova på madrasserna på golvet. Men det gick, lite svårt att komma upp för en annan strandad säl bara. Så nu när Nellie har vaknat ska det bli ordning och reda på hemmet. Hatar att bo i kartonger och ta gärna tag i det med en gång.

Måste åka och storhandla mat idag med. I frysen har vi piggelin, pytt i panna och isklampar. Kylen består av en l mjölk, 1 julmust, 2 barnmatsburkar, smör och prickig korv. Så det känns som om det måste fyllas på med ALLT!
Sen behövs det lite annat småkrafs ex. 2 köksstolar till, rullgardiner till våra rum, en grind till trappan m.m m.m

Hoppas att ni får en bra dag// Babsan ;-)

2 kommentarer: