lördag 14 november 2009

Lördag

Nu har jag precis intagit soffläge med körslaget på i bakgrunden. Finns absolut inget annat på burken så det blir tyvärr det att titta på tills vidare.
Väntar på en bra film som börjar efter. Die Hard 4.0 mycket bra.

Satt igår kväll efter att mamma och lillebrodern hade gått hem och beställde julklappar till mig själv. En massa filmer. Sex and the City the movie, Sagan om ringen triologin (ett måste i dvd samlingen), Johan Falk 2 st och Sex and the City säsong 5 (har redan de andra). Nästa beställning blir Harry Potter filmerna. Är även ett till måste enligt mig själv. Har väldigt många brända filmer och har absolut inget emot det men vissa filmer måste jag bara ha i orginal.


Idag har jag, Nellie och mamma varit på Eko och spanat in julpyntet. Så mysigt och vilken stämning man kom in i. Nellie hon pillade nog på varenda tomte och frågade om hon hade varit snäll så hon får träffa tomten oxå. Hihi, sötisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar