söndag 22 november 2009

Ordning och reda

Igår kunde jag verkligen inte somna. Låg och vred och vände mig till efter midnatt och allt pga min hals. Kunde verkligen känna hur den svulnade och gjorde mer ont för varje minut som gick. Brukar alltid ha halstabletter hemma men inte nu när jag absolut behövde dom.
Så när jag vaknade hade det inte blivit bättre men nu under dagen har det mer eller mindre försvunnit.

Pappa har varit här idag och hjälpt mig med lite saker. Som att borra upp badrumsskåp+spegeln som jag fick så snällt av Isabell. (Tusen tack, det blev jätte-bra!)
Sen var det en utelampa som skulle bytas, glödlampan i förrådet, gardinstången i mitt sovrum m.m. Få passa på nu när man är i en sits där man bara kan stå och peka och klaga på att det blir snett.

Sen nu har jag och Nellie avnjutit en underbart god pizza som smakade!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar