torsdag 12 november 2009

Storasyster hjälper till


Vi håller på att bädda och göra iordning inne i bebisens rum. Nellie tyckte att det var lite tomt i sängen så dockan får fylla ut den platsen så länge. Jag hade tänkt att börja måla i det rummet idag med så allt är klart sen. Ska visserligen upp en fondvägg så småning om men vill ju veta vem det är som ska bo där inne först. Lite enklare med färgerna. Men en så länge så blir det vitt och grönt. Vilket jag tycker passar både till en tjej och kille.

5 kommentarer:

  1. Jag älskar kombin vitt och grönt! Det ger en fräsch och skön känsla.... Me LOVE!

    SvaraRadera
  2. Gulle gumman, jag tror det blir en pojk denna gången. Hur går det med namnförslagen?

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt ingen känsla denna gång om könet. Och namnlös blir bebben med. Det går inget bra =( Men man har ju 3 mån på sig innan papperna ska in hahaha.

    SvaraRadera
  4. JAG HAR NAMNET; Babsan för 17!!! Passar både kille o tjej, ärvt från mor sin som i sin tur döptes till detta fantastiska namn av Kaxis... Kan de bli mer rätt :) Sådär ja, klappat o klart!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig allt det bästa. Kram Eva

    SvaraRadera