onsdag 30 december 2009

Fullt upp

Idag har det minst sagt varit mycket att stå i.
Dagen började med en tripp ut till Tess och barnen. Lite komiskt är det att vi fick våra döttrar nästan samtidigt, med 2 månaders mellanrum. Sen var det dags igen. Vi väntade barn igen, samtidigt, med 2 månaders mellanrum. Så roligt att ha någon att gå hemma med som är så underbar och genom snäll som Tess.
Så TACK för idag!!
Katrin var där oxå idag med sina barn. Nellie och Tuva fattade tycke för varann redan för länge sen och idag klickade det igen. Tyvärr gaddar de ihop sig och bli lite tuffa och stöddiga. Coola tjejer ni vet!

Sen hade jag ett bankärende, ett ärende hos Försäkringskassan, lämna och hämta Nellie hos snälla morfar som hade henne medans jag va upptagen med tråkiga ärenden. Sen skulle jag byta en kjol åt Nellie som hon ska ha på sig imorgon.
Hem och lämna barnen till mamma sen ner för att inhandla all mat och dylikt för morgondagen. (Ska ha gäster så det var nödvändigt) Och nu har jag äntligen satt mig i soffan. Nellie sussar gott uppe i sin säng och Milton ligger bredvid mig och "jollrar" och jag ägnar mig åt lite tv- och dator tittning.

Tjingeling på er....

Milton, Sigge och Jina

Dante, Tuva, Nellie och Emelia

1 kommentar:

  1. Tack själv för att ni kom!!
    Längtar tills vi får komma och hälsa på hos er!!
    Fina bilder på barnen. =)
    Ta hand om dig!! Många kramar från Tess.

    SvaraRadera