lördag 5 december 2009

Prinsen


Skönt att någon sover ialla fall. Rumsgrannen snarkar så att gardinerna fladdrar. Och hennes unge har gallskrikigt hela natten. Så jag har väl sovit en så där 2h sammanlagt. Hmm!... Vår prins han sköter sig. Sover, bajsar och myser med sin mamma. Pratade med Nellie innan och hon har accepterat att det blev en lillebror. Hon hade nämligen beställt en syster och ville absolut inte ha något annat. Men Dalle hade med sig kameran hem igår och de pratade mycket om lillebror. Så nu gick det bra. Annars är allt frid och fröjd. Väntar på att få åka hem imorgon bara. Förlorade rätt så mycket blod efteråt som de inte fick stopp på först så de ville att jag skulle stanna tills imorgon för säkerhetens skull. Och duktig som man är så lyssnar jag på tant doktor. Det är faktiskt inte illa att få allt serverat och att bli uppassad. Samtidigt som jag saknar Nellie något grymt. Men imorgon få vi träffas allihopa, hela familjen!

2 kommentarer:

  1. Bedårande söt! Ett nytt underverk till jorden!
    Grattis och stooor kram!
    //Jenny, Calle, Tor och Runa

    SvaraRadera
  2. LÄNGTAR tills jag får komma o snofsa honom i nacken!! Mille är helnöjd att han fått en polare :) Kram

    SvaraRadera