onsdag 13 januari 2010

Kämpar på


Trots att det nästan var minus 18 grader ute så hindrar det inte mig för den dagliga morgonpromenaden. Men idag måste jag erkänna att det nästan för lite för kallt. Fast man får upp pulsen och värmen så var det kallt om ansiktet. Och för er som undra, ja Milton är med. Så länge inte temperaturen stiger över ca 25 grader så följer han med ut. Och nej han blir inte kall! Man får lära sig att klä sig och barnen rätt och speciellt tänka på de smås ansikten. Sen har jag en åkpåse som tål 20 minus plus en pläd över lillen. Så jag fortsätter att kämpa på att fått bort resten av alla kilon man har samlat på sig genom åren. För det efter Milton försvann förra veckan. Kämpa på, kämpa på!

2 kommentarer:

  1. Wohoo, fan va duktig av dig! Kämpa på nu så det blir beach 2010, jag ska med ta tag i det om jag får tummen ur ;)

    SvaraRadera
  2. Det går säkert att klä barnet varmt, men är inte grejen att andningen kan bli lidande för små bebisar?

    SvaraRadera