måndag 1 februari 2010

Dag 1

Som ni vet har jag startat min första diet vecka nu. Det har gått skitbra idag rent ut sagt! Har inte känt någon som helst hunger över huvud taget eller något sug.
Varför gör jag detta nu?
Först och främst för att få kontroll över vikten. Sen för att minska magsäcken så man äter mindre portioner. Och sist det viktigaste; att rensa ut kroppen på alla gifter och skit man har. ALLA borde "detoxa" sin kropp minst 1 gång om året anser jag. Tänk, man vårdar alltid sitt yttre men insida glöms alltid bort.
Jag vet att folk har delade meningar när det gäller bantning och dieter.
Så en gång för alla: Jag är super peppad nu och tänker köra på! Så ni får stå ut med mina uppdateringar bara så att ni vet.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer med spänning följa din soppresa... =0)
    Kan kanske bli riktigt peppad att själv ta tag i det hela när jag slutat amma.
    HEJA HEJA!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Testa Detox utrensning. De är super bra! Man känner sig mycket piggare och fräschare. Finns att köpa på hälsokost. Kostar 250:- så kör man det i 21 dagar. Fast det är ju bara till utrensning så man ska ju äta samtidigt men sunt. Man känner verkligen att det renar kroppen, t.o.m kisset är grummligt. hihi. Super bra är det!

    SvaraRadera