fredag 5 februari 2010

Dag 5

Jahopp då har snart ytterligare en dag gått av denna "underbara"diet.
Det har inte varit så farligt idag förrutom att jag ha varit skit-hungrig snudd på hela dagen. Så två morötter har åkt ner måste jag erkänna. Och om jag nu ska vara så ärlig så kan jag säga att igår åt jag ett knäcke, utan nått på, till kvälls-soppan. Jag var tvungen helt enkelt.
Denna helgen är inte dottern hemma så då ska det gå som på räls hoppas jag. Inget fredagsmys eller någon god, flottig mat.
Hejja mig, hejja mig!!

(Snart ska jag avslöja mina mått och vikt ifrån starten. Ett kort kanske slinker med också)

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra med pulverdieten!
    Själv har jag börjat äta var 3e timme, vilket är enorm skillnad från förut!
    Lycka till!
    Kramar ♥

    SvaraRadera