onsdag 17 februari 2010

Händer grejer

Egentligen ska jag inte säga något men Milton har varit helt otrolig på sistonde.
För det första så har han sovit hela nätter 3 dagar i rad. Hur underbart är inte det!
Så snart får han börja sova inne på sitt egna rum, så fort den nya tapeten är uppe.
Sen har han börjat röra sig mer och mer, speciellt när han ligger på golvet. Så nu rullar han från sida till sida så nu kan man inte lämna honom själv på skötbord eller i soffan.

Denna vecka är det ju sportlov så jag tänkte att Nellie ska vara ledig ifrån dagis imorgon. Nere på idrottshuset har de ett "hoppborgeland" hela veckan så jag funderar på att vi ska besöka det. Få se om hon tycker det är nått att ha eller tycker det är otäckt. Åldern var mellan 3-13år så det kanske kan bli lite stökigt.

Nu ska Milton förmodligen börja på babysim. Camilla och hennes son funderade på att börja så hon anmälde oss båda till att börja med. Kostnaden var en aning hög tyckte jag men Nellie ska förhoppningsvis börja på simskola till hösten så då utnyttjar vi ju medlemsavgiften ännu mer. Behöver som tur r inte bestämma mig förrens inbetalningskortet kommer.

Idag blir det att besöka jobbet för att fylla i lite papper och säga hej till kollegorna. Men innan dess ska jag försöka hitta några snygga inbjudningskort till lillemans dop. Brukar göra sånt själv men just nu har jag verken lust eller ork. Sen blir det nog en ny mobil idag med, när jag ändå så ska ränna på A6.

2 kommentarer:

  1. Ska ni börja på minisim på Rosenlund till hösten? Funderar på att gå på det med Alex också. Vilka dagar ska ni gå?

    SvaraRadera
  2. Ja det ser så ut nu ialla fall att Nellie börjar på Rosenlund. Har inte alls bestämt någon dag ännu men kul om man kunde gå på samma dag =)Inte torsdagar för då har hon gymnastik. Det hade med varit något för er lilla pojk med. Mycket spring och lek.
    //kram

    SvaraRadera