torsdag 25 februari 2010

*piiip*

Jag tar tillbaka allt trevligt och försvarande jag någonsin har sagt om Försäkringkassan. För nu har krånglet och oredan nått mitt personnummer! Gahhh!!
Jag har aldrig och då menar jag aldrig haft några problem med dom innan men NU, just nu ska det jä*las.
Jag sökte bostadsbidrag i slutet av december och har fortfarande inte hört något om något beslut. What the *piiip*!!!
Gick in på deras hemsida för att spana om det stod någon utbetalning. Men icke sa nicke, nada rikssaler så långt ögat kunde nå. F.-kassan måste ta ett beslut inom 30 dagar efter det att ett ärrende har kommit in till dom. Nu är det ju så att det är ÖVER 60 dagar sen jag lämnade in alla mina papper som var korrekta.
Så imon står det ett telefonsamtal som heter duga högt på min "To-do-list" ska ni veta. Stackars arma människa som svara på mitt samtal imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar