söndag 21 mars 2010

I`m back on track

I helgen var det dags för jobb-premiären efter sonens nedkomst. Det var sjukt mycket folk och alla kom självklart samtidigt och skulle få lite mat i magen. Eftersom det var mode/hårvisningar som folk var på så blev det tyvärr att kom på en och samma gång. Men så trevlig som jag är så blev det aldrig några problem eller kinkiga kunder.
Jag sa det till mina kollegor att jag har nog aldrig känt mig mer som ett ösregn än vad jag gjorde då. Stylister, frisörer och make-up artister trippade ju runt omkring än hela tiden och var supersnygga.
Det kom en del b-kändisar som ifrån Robinsson t.ex men sen kom även den kända, snygge, pyttelilla kändis frisören Bobby Oduncu. Det är botox lite här och där, läppförstoring, make up och läppglans så det heter duga. Men han var sjukt trevlig!

Och idag när jag och Nellie skulle hämta pizza i stan så kom ingen mindre en lilla Bobby igen. Han hälsade så glatt på oss men jag tror knappast att det var för att han kände igen mig ifrån jobbet. Utan det var för att Nellie försökte öppna dörren åt honom och fråga "-Ska ni med äta pizza häj?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar