onsdag 17 mars 2010

Jobb-fronten

På lördag är det äntligen dags att jobba lite igen. Premiären efter lillemans nedkomst. Det ska bli underbart och super roligt att få komma i väg och göra det jag tycker är kul.
När jag är mammaledig så är det perfekt att kombinera det med mitt extra-arbete på Sodexho (Elmia) under mässorna. Jag står i kassan i en av restaurangerna som enbart är till för utställarna. Så maten och ansvaret är en aningens större och bättre. Jag har nog varit anställd på företaget sen nov -03 så i lite mer en 6 år har jag stått och varit über-trevlig mot uppklädda herrar och damer. Men jag gillar det, att få styra och ställa och hålla ordning och reda.
I helgen är det bo-mässan och inspiration-mässan (kläder, hår, make up m.m)

Så på med den vita super strukna skjortan, de välpressade svarta brallorna och den nypolerade namnbrickan så är jag fit for fight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar