onsdag 14 april 2010

Hjälpa till med glädje

Mina kusiners mamma Jaana, jag ska försöka förklara lite smidigt. Min morbror var tillsammans med henne förr och har två barn ihop med henne, mina kusiner. Sen gifte hon om sig därav hon fick två barn till, vilket inte är mina kusiner men vi säger det för det. För hur krångligt är det inte att dra denna ramsa varje gång?..
Hon ringde ialla fall innan och frågade om inte jag kunde vara barnvakt åt hennes två minsta barn om några veckor. (Även hon är ensamstående) Olle är 5½ och Stina är 8½ år så det är absolut inget jobbigt med det. Så självklart hjälper jag henne med glädje!
Ser faktiskt fram emot det och både "kusinerna" och Nellie kommer att bli överlyckliga när vi berättar för dom.
Har redan planer på vad vi ska hitta på. Stadsparken står med på listan ialla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar