fredag 30 april 2010

Lovely

Cypern, Cypern underbara varme!!
Nu ar vi i varmen och bara gottar oss. Flygresan kunde inte ha gatt mycket battre. Milton sov i stort sett hela resan och Nellie hon sysslesatte sig med en massa annat. Kopte en barbar dvd till henne precis innan i akte och det var ett utav de basta kopen jag nagonsin har gjort.
Temperaturen ligger runt en 25-29 grader och det kan inte vara battre. Hotellet ar kanon, battre en i katalogen, och det finns hur mycket som helst for Nellie att gora. Milton sover valdigt mycket pa dagarna och Nellie leker antingen i poolen eller i det gigantiska lekparken pa omradet. Sa jag har verkligen semester!!
Pa kvallarna ar det minidisco for alla barnen pa hotellet och Nellie hanger dar stadigt. Olen smakar toppen och maten ar godkandt. Smakar typ inget sa man far salta och peppra allting.
Snart ar det dags for hemfard och jag hade latt kunnat stanna en vecka till.
Fast det ar kanske nagonting dar hemma som lockar?!...

Ha det sa gott allihopa sa blir det en ordentlig uppdatering nar jag kommer hem, p & k

2 kommentarer:

  1. Åh vad avis jag blir!!! Låter heeeelt underbart! Ta hand om er ordentligt nu! kramis

    SvaraRadera
  2. Njut njut njut.... självklart är det väl Camilla, Jag och barnen som lockar... *blink* *blink* *blink* Pöss

    SvaraRadera