söndag 23 maj 2010

Ändrade planer

Nu har det blivit ändrade planer inför midsommar. Vi beger oss till andra sidan kusten istället, till Byxelkrok på Öland.
Min "moster" har en stuga där ihop med sina f.d svärföräldrar. Eller fyra stugor rättare sagt. En stortuga som är tanten och gubbens och sen har hon själv en mindre stuga med två tillhörande ministugor. Så jag och barnen åker dit tillsammans med min mamma och "moster" plus småkusinerna. Det kommer att bli superskoj och det bästa av allt är ju att det är gratis! Ja förutom bensin- och matkostnader.
Skönt att få ett eget kryp-in så man slipper ta hänsyn till varandra på kvällar/nätter och på morgonen.
Jag och Nellie har varit där en gång innan för 2 år sedan så hon kommer nog inte ihåg det men jag minns att det är underbart där. Tyst, lugnt, inga grannar som stör och nära till havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar