måndag 21 juni 2010

Dagen som gått

Det är snorigt, snuvigt och febrigt. Det sistnämnda gäller mini i familjen. Han är inne på sin 6:e dag med hög feber. Och med hög så menar jag mellan 39- och 41 grader. Det vill inte riktigt ge med sig känner jag. Sen är det ingen idé att ringa till sjukvården för han äter och kissar precis som han ska. Och alvedonen sänker feber, en så länge, så det få gå ett par dagar till.

På torsdag morgon bär det av till Byxelkrok, Öland, för att spendera midsommar helgen där i trevligt sällskap. Min "moster" och mina små kussar har som sagt stugor där, 3 bestämt, som vi ska invadera ett par dagar. Ska bli super!
Så jag känner att man kanske ska ta och handla det som stod på listan jag fick innan ganska snart. Det är sjuka priser i Ica butiken dit vi ska så vi ska försöka ta med oss snudd på all mat diskmedel och hygienartiklar.
Man är väl en "redi småländare".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar