fredag 30 juli 2010

Finally!

För ett par dagar sedan läste jag tidningen som vanligt på morgonen som vanligt och blev mer en överlycklig. Den stora träningsjätten Sportlife öppnar i city imorgon! Med hela 2500 kvm fördelat på 3 våningar ska allt och lite till finnas för alla olika träningsmänniskor. Allt ifrån den vältränade gymkillen till den pluffsiga nyblivna mamman, som jag tillhör, ska det tydligen vara en dröm för. Det bästa utav allt är att de ska ha barnpassnig! Hur bra och genomtänkt är inte det då?! Föräldrar som vill träna under sin föräldrar-ledighet eller om man har lust att köra ett pass efter jobb och dagis så kommer barnpassningen bli en succé tror jag. Det är ju speciellt efter en graviditet som man vill träna upp sig och för att kunna göra det behöver man någon som ser efter sitt lilla underverk medans den andra partnern arbetar.
Sportlife slår upp dörrarna imorgon och jag funderar på att gå dit och spana in lokalerna. För jag ska självklart täckna medlemskap där!
http://www.sportlife.se/jonkopingcity/

1 kommentar:

  1. Jag har köpt kort där, ska dit på måndag och träna.
    Tycker du ska börja där oxå, tror det kommer å bli jätte bra när det väl är färdigt.
    Vi kanske ses där snart!

    SvaraRadera