måndag 6 september 2010

Nu var det gjort

Idag tidigt i morse var jag inne och opererade bort min "plutt" jag hade på ögonlocket. Själva ingreppet tog circus 7 min sen var det klart. Kändes inget, märktes inget men jag höll på att svimma och spy flera gånger.
"-Går det bra?" frågade syster.
"-Mm..." svarade jag.
"-Säkert?"
"-Nä, jag mår lite illa"
"-Du är nämligen kritvit i ansiktet" sa syster lite försiktigt och badde mig i pannan med en kall handduk.

Där fick man för man skulle visa att ett ytte-pytte litet ingrepp inte var något. Jag föder hellre barn, flera på raken, en att skära bort små leverfläckar eller dra ut tänder. Var ju likadant då när tanden skulle bort. Gillar inte när man inte ser vad dom gör eller har någon större kontroll över saker och ting.
Men allt gick bra och jag känner absolut ingenting. Förrutom tejpen som klias och är i vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar