tisdag 26 oktober 2010

Besviken

Jag och Milton åkte till City Gross på förmiddagen för att premiärhandla. Men ack vad besviken jag blev, dels på priserna och sen en aning på själva butiken. Jag tycker att det nästan var lika dyrt som i en annan viss matbutik, Ica M.
Självklart var det nytt och fräscht men själva upplägget hängde jag inte riktigt med på. Först var frukten sen kom leksaker. Mejeriet slutade mitt i kem-artiklarnas början osv.
Men personalen var supertrevliga och mellan hyllorna var det gott om utrymme!

Lite pinsamt med att jag snattade på premiären. När min varukorg blev full la jag två mjölk och en julmust under vagnen som jag inte riktigt kom ihåg vid betalningen. Men precis när jag började packa ner sakerna i kassen så upptäckte jag det och gick tillbaka med rosa färgade kinder. Men killen i kassan bara skrattade och sa att det inte var någon fara.
Sorry City G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar