söndag 30 januari 2011

Frisk luft och solsken

Tipsrunda i Hallbystugan med solen i ansiktet och glada miner bestod vår morgon med idag. Försökte bli på bättre humör efter att fått avboka alla efterlängtade planer vi hade igår.

Igår kväll hade vi bokat bord ihop med ett par vänner som vi tyvärr fick avboka i sista sekund. Jag hade en sprängande huvudvärk som absolut inte ville släppa oavsett vad jag gjorde. Men tur i oturen så var det bra att vi inte gick för någon timme efter att vi skulle ha träffats så fick jag akut magont och satt på toaletten mer eller mindre halva kvällen. Efter att ha tömt magen på absolut allt som fanns så däckade jag i sängen vid halv nio på kvällen. Så så blev det med den efterlängtade utgången med bästa vännen och hennes sambo. Men, men fler tillfällen kommer förhoppningsvis snart.

Imorse var jag hyffsat pigg så en lång promenad i skogen med familjen och ett underbart väder var precis vad jag behövde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar