onsdag 29 juni 2011

Bästa ever!!

Som vissa vet har min lilla pojk börjat klättra ur sin säng. Han svingar sig över kanten som han aldrig har gjort något annat, sketonge!
Så denna veckan har jag väl sovit 3-4 timmar varje natt för gå upp och lägga ner honom i sin säng igen. Han vaknar, klättrar ur och börjar leka på sitt rum och det är absolut INTE hållbart. En del säger att han ska ha en ny stor säng och vissa säger att det bara är att hålla ut.
Men jag tänker inte göra något av det för det är jag som bestämmer och det är han som ska göra som jag säger.
Men idag kom jag på det, best thing ever!
Grinden som jag tog bort för ett tag sedan använder jag ju självklart som ett litet lock nu, haha. Och det funkar, Milton lägger sig ner och somnar på två röda. Nu hoppas jag bara att natten är räddad för jag orkar inte detta längre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar