onsdag 1 juni 2011

Lill-lördag!

Honey I`m home...!!

Dessa första tre dagar i denna veckan gick ruskigt snabbt tycker jag. Imorgon är man normalt ledig för oss som jobbar 7-16 tider eller 6-15 som en annan. Men redig som jag är så hoppar jag in och kör ett extra pass imon så att man kan få någon krona mer i plånboken nästa månad. Eftersom man bara jobbar fyra timmar mellan 6-10 så känns det inte så värst jobbigt. Men jag hade mer en gärna satt mig på en uteservering ikväll och avnjutit några glas vin ihop med en räkcocktail. Men jag få nöja mig med en burkcider i handen och ögonen på något bra på tv:n. Som om det nu skulle gå någon bra film menar jag...?

Annars rullar livet på, man har inte så mycket annat val kanske. Men jag känner att det skulle vara mycket bra tajmat nu att bara få säga STOP och bara få vara själv på en avlägsen plats i ett par dar.
Får se fram emot en heldag med två nära vänner, hemma spa, vin, skvaller, bubbelbad, lite mer vin och en übergod middag på kvällen och ett och annat danssteg kanske.

Ha en trevlig lillelördag idag allihopa!!

3 kommentarer:

  1. KAn vi inte boka en dag SNART!!!

    SvaraRadera
  2. Det är ni som sak bestämma ju!! Jag kan vilken helg som helst eftersom jag ej jobbar några helger mer!! Så jag väntar...

    SvaraRadera