söndag 24 juli 2011

Min lista

Hiss:
* Att jag fortfarande har 4 veckor kvar på semestern
* Att jag har blivit med säng igen, wonderful!
* Att jag har återupptagit "kontakten" med tjejerna i SATC (sex and the city för er som inte vet). Filmerna och avsnitten avlöser varandra här hemma.
* Bubbelvin. En ny klar favorit är Lambrusco ett vitt vin som har en röd färg.

Diss:
* Dessa jä*vla foppatofflorna, jag står inte ut med att vuxna människor kan med att gå med dom offentligt!
* Att bussbiljetterna är så fruktansvärt dyra. Och de pratar om att man ska tänka på miljön och åka kollektivt. När det nu för tiden är billigare (?) att ta sin egna bil.
* Att det inte är någon som vill ta en sista minuten med mig framöver.
* Att all den ekologiska maten är mycket dyrare än den besprutade vanliga maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar