tisdag 23 augusti 2011

Min lilla lista

No, No:
* Panelgardiner. De är både fula, stela och otroligt tråkiga. SLÄNG!
* 70-tals modet som är på väg in. Det är verkligen något som "vi" redan har upplevt.
* Att hösten, kylan och mörkret snart är här.
* Über-tidiga mornar. Fy vad jag hatar att min kl ringer 04:45 varje dag. HATAR!!


Me like:
* Att min make-over av övervåningen närmar sig.
* Att det är ca 5 veckor kvar till semestern är här igen!
* Att jag har börjat fundera på om jag ska gå ner i tid på jobbet.
* Att det är 123 dagar kvar till jul.

3 kommentarer:

  1. Själv är jag överlycklig att alla stuprör byxor är på väg ut...
    Och ger alla bootcut byxor ett stort varmt välkomnande... Love it!!! Mycket mer smickrande på oss kvinnor med former... ;-)

    SvaraRadera
  2. 04,45 lät inte alls spännande... då sover ja som godast :)

    SvaraRadera
  3. No, älskar dessa tighta brallor som håller inne allt ;-) haha
    Nä Madde det är hemskt kan jag lova! Men snart ska det bli ändring på det :-)

    SvaraRadera