torsdag 6 oktober 2011

No place like home?..

Japp, nu är vi hemma igen! Med blandade känslor ;-)
Underbart väder som mötte oss inatt måste jag säga, 12+ och ösregn. Lite skillnad mot vad vi har haft i veckan. Tempen har legat runt 35 grader i luften och 27 i havet, strålande sol och inte en moln i sikte på flera, flera dagar.
Hotellet var godkänt och maten har varit kanon, även biran ;-) Vi har varit med familjen/släkten Svensson nästan hela veckan och åkt på utflykter, ätit god mat, druckit goda drinkar och shoppat!! Både jag och Nellie satt på resväskan men den gick inte att stänga så städerskan fick hjälpa oss. Ändå hade jag med mig en tom halv liten väska ifall att, men den fylldes ganska så fort.

Idag är man inte så mycket till människa, vi var hemma vid 03,00 och sen tog det ett tag innan man somnade.
Sen var det bara att hämta en liten pojk med 39 graders feber. Snyggt att börja med att ringa till jobbet och meddela att man inte kommer imon. Men vad ska man göra? Barnen går alltid först, så få de lösa det så gott de kan utan mig.

Ska lägga upp bilder ifrån vår wonderfulla semester under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar