onsdag 23 november 2011

Kaos-fia

Jag kanske ska fortsätta att ställa till det för mig. Få varningar och arga blickar på mig. Och tissel och tassel över huvudet på moi.
Igår var ni över 500 personer som tittade in här! Men bara fem av Er lämnade en liten hälsning till mig, lite illa om jag ska vara ärlig. Skärpning där! Jag ser ju er, vilka ni är, i alla fall även om ni inte tror det.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha min sida öppen för alla eller stängd för er som jag litar på...? Suger på karamellen ett litet tag till.

Men ha en trevlig kväll där ute, eller vissa av Er i alla fall ;-)

8 kommentarer:

  1. 500 o bara 5 kommentarer. ja det var verkligen dåligt! :(

    SvaraRadera
  2. hmm idag kan ja använda mitt googleID, men ofta går det inte.. skumt!

    SvaraRadera
  3. Kanske bara jag som är kräsen Millan? ;-) hehe.
    Knasigt att det inte alltid funkar
    //kram på dig o maggen

    SvaraRadera
  4. Hej! Josefine heter jag.Skickar en liten hälsning:) gillar att läsa lite familjebloggar alltid trevligt.Har själv en son på 3 år och en liten på väg.Du verkar va en toppengo mamma me två goa barn helt enkelt.Ha en bra dag!/Jossan

    SvaraRadera
  5. Hej Jossan.
    Tusen tack för de enkla små orden, de värmer!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att jag får läsa :S. Tycker att det är mysigt att läsa om era upptåg.
    //Anna

    SvaraRadera
  7. jag är flitig läsare! om du använder kod, måste jag få den :)
    // karin

    SvaraRadera
  8. här kommer en till kommentar :) vi har glöggfest hemma hos oss lördagen den 17 dec, så om du vill o kan komma tycker jag att du ska göra det! puss å kram tina w

    SvaraRadera