torsdag 19 januari 2012

20 snabba

Namn: Sabina Theresé Elisabeth Mörk
Smeknamn: Sabbe, Babsan
Ålder: 29 ½ år
Bor: I radhus på "landet"
Familj: Två indianer på 2 år och (snart) 5 år
Yrke: Hygientekniker ;-)
Vill egentligen vara/bli: Idrottslärare eller fritidpedagog
Favvorätt: Wok, i all dess form
Dryck: Pepsi och vitt vin
Senaste sedda film: Without men (knappt sevärd)
Delade säng med sist: Dotterns gosedjur i hennes säng, då jag gav upp min egna till två små
Gråter lätt: Alldeles för lite, kan knappt pressa fram en tår
Tre föremål jag inte klara mig utan: NÄSSPRAY, lypsyl och mobilen
Tv eller datorn: Hm..tv:n. Har ju surf i luren ;-)
Favoritplagg: Klänningar i all ära!
Jag skulle absolut aldrig... : Äta en banan! Tål knappt lukten.
Ful ovana: Mycket dåligt morgonhumör, plus att jag blir ett monster när jag är hungrig
Det jag ångrar mest: Att jag har låtit det gå så lång tid innan jag lät mig plugga vidare. Ångrar det så in i norden och blir lika arg varje gång jag tänker på det.
Party eller hemmakväll: Jag är väl partypinglan själv :-)
Jag skulle vilja ändra på... : Min envishet, nått lyft här o där och mina badrum ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar