måndag 29 oktober 2012

Bad update

Jag hinner verkligen inte skriva nått här inne just nu ju! Skit-tråkigt om jag får säga det själv...

Sen i fredags har vi flyttat och härmed blivit sambos!
Nu ska allt bara packas upp, det gamla boendet ska städas, vi startade en ny kurs i skolan idag så nu ska jag/vi bli proffs i hur olika perspektiv och metoder fungerar inom vårt blivande yrke. Ännu en indelning har gjorts, gymnasielärarna har gått sin egna väg nu, och kvar är vi blivande fritidspedagoger och grundlärare. Alltså bara ca 180 st studenter kvar ;-) Det är en del det, fast sen är vi ju indelade i olika studiegrupper som även dom har gjorts om, tyvärr. Saknar redan min gamla grupp, men men man kan inte få allt här i världen.
Det är rätt mycket fart på denna med fast den är liiite lugnare kurs om jag (redan) får säga så!

Gött mos ;-) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar