måndag 22 oktober 2012

Överladdad nervositet

Imorse var det omtenta för min del, ja jag var ju inte själv precis. Tror att det var hälften av alla i "klassen" (ca 100 pers) som fick omtenta på vårt första prov.
Jag hade legat i influensa ett bra tag och kunde/orkade verkligen inte plugga nått. Efter rådfrågning hos min mentor tyckte hon att jag skulle pröva att göra den ändå förra gången så jag visste vad den handlade om. Två fel ifrån godkänt, ganska bra om jag få säga det själv för att inte ha läst nått!
Men tills idag hade jag förberett mig noga men kände att inget hade fastnat och var apnervös för det.
Det var en digital-tenta som vi gjorde på datorn så när man tryckte på rätta-knappen fick man beskedet med en gång. (som när man gjorde körkortet) Vågade inte trycka utan satt ett tag och var säker på att det skulle gå åt skogen. 38/40 stod det på skärmen!!! Alltså hade jag klarat mig med goda marginaler!!

Var så himla glad när jag gick ur salen att jag nästan hoppade av glädje!! Nu laddar jag om och läser stenhårt till nästa tenta som vi har på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar