fredag 9 november 2012

Jag, jag, jag!


1. Jag har varit en blockflöjts-spelande tös i lågstadiet.
2. Jag kan inte leva utan mina lypsyl.
3. Jag är extremt slarvig när det kommer till ordning och reda.
4. Jag är med i a-kassan men inte i facket.
5. Min sambo Stefan och jag träffades mellan mitt mineralvatten och hans (alla) öl på en kräftskiva förra året som våra gemensamma vänner hade.
6. Jag äter inte, över min döda kropp, varken banan eller "trådigt" kött. Bläää...
7. Jag tänder på trygghet och självsäkerhet.
8. Jag älskar nagellack i alla dess färger. Har säkert över 40 små flaskor hemma.
9. Jag är grym på att göra flera saker samtidigt, om jag får säga det själv.
10. Jag är väldigt nördig när det kommer till kostymfilmer. Gamla 16-17-1800 tals filmer har alltid tilltalat mig.
11. Jag kan dricka hur mycket läsk som helst, har knappt något stopp.
12. Jag fångade alltid massa sjöstjärnor när jag var mindre och vid havet, och lät dom ligga ute i solen och torka (ihjäl) och som jag sen spikade upp lite var som ute/inne.
13. Jag har alltid varit ute i sista sekund och därmed nästan jämt försenad.
14. Jag är en tuff brud i lyxförpackning som säger högt och tydligt vad jag vill.
15. Jag gillar inte falska, dryga, patetiska människor som aldrig vågar stå för vem dom är. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar