onsdag 5 december 2012

Jobb, plugg och vardag

Kl: 6.00 stod jag redo nere på jobbet och i fullfärd med att börja jobba. Jag hade ingen skola förrens efter lunch idag så timmarna innan jobbade jag på och hjälpte till när det var många som fattas på jobbet. Ska jobba heldag imorgon och på fredag med och alla extratimmar är mer än välkomna. Speciellt i plånboken.

Vi har börjat en ny kurs (igen) i skolan och denna gång handlar det om barn-och ungdomars utveckling. Så mycket begrepp, psykologi och nya termer är det som gäller nu. Men jag tycker, fast det är skitsvårt, så är det väldigt intressant. Tror att man kommer att lära sig en hel del nyttiga saker som vi kommer ha en stor nytta av i vårt blivande yrke.

Dags att lägga sig tidigt dessa dagar nu, för jag var helt slut i kroppen efter dagens-och gårdagens extra timmar bakom städstativet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar