söndag 16 augusti 2009

Åh sicken trevlig kväll det var igår! Tjejerna var på party-humör och likaså jag men, men det fick vänta. Jag har ingen brådska ;-)
Lite sommartema hade de på sina party-blåsor och det behövs piggas upp lite nu när det börjar bli mörkt och kallt ute. Glömde tyvärr ta kort på snyggingarna. Men Elin, Karin, Pia, Madde och Michaela ni var good looking!!

Jag sitter och funderar på vilka färger man ska ha nu när det är dags att göra om lite i kök och vardagsrum inför hösten/vintern. Det lutar rätt mycket åt jordfärger. Brunt, guld och beige Just nu är det limegrönt, vitt och svart vilket är lite för sommrigt enligt min mening. Vi får se vad man ska hitta på.

Annars sitter jag och kollar på friidrotten på tv:n samt Hemnet.se. Vet inte vad man ska hitta på idag för något. Vädret är ju rätt ostadigt så nån promenad vågar jag mig inte på. Orkar/får förresten inte det så det är uteslutet.

Förresten imorgon är det måndag och då får jag JOBBA ett par timmar!! Känner att livet börja komma tillbaka till mig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar