lördag 15 augusti 2009

Lördag

Det får bli en snabb uppdatering, för jag sitter med kläderna på och är redo att åka.

Igår var det mycket trevligt men det var tyvärr inte så många som dök upp (utan att meddela sig) så det blev inget med den grekiska maten. Så vi 4 som anslöt tog beslutet pizza eller pizza? Efter att man fick mätta magar så satt vi och tittade på en massa kort. Gamla och nya =) Alltid lika roligt.

Idag har jag och Nellie varit nere på torget tillsammans med mamma. Det har blivit lite av en lördags tripp för oss. För man kan nämligen handla godis i en husvagn och det är poppis ibland de små. Den har nog funnits i över 20 år snart för den fanns när jag var en liten tjej.
Annars hittade jag inget. Hade tänkt köpa ute-blommer eftersom de andra jag har inte är mycket till världen just nu. Men hallå! Det är för sjutton höst ute så jag tyckte inte det var någon idé att införskaffa något nytt.
Väntar på ljungen och de andra höst/vinterblommorna ;-)

Nu ska jag bege mig ner mot staden och hem till Elin. Tjejerna ska ut och svira ikväll så jag tänkte besöka dom en stund in på kvällen.

Hoppas att de får trevligt. Men det brukar inte bli något annat i det sällskapet!!

//xo xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar