fredag 14 augusti 2009

Fika och mat

Nu på förmiddagen har vi varit i Tenhult hos Tina med familj ihop med Terese och Emelia. Det är alltid lika trevligt att träffa dessa tjejer! Det roligaste är ju att vi ska barn alla tre igen i sep, okt och jag i nov. Våra andra barn är födda -07 och så lyckades vi igen samtidigt. Helt förträffligt!! :-)
Det bjöds på hallonpaj och sen hade jag med mig en slags chokladtårta med marräng och mjölkchoklad i. Och tror ni att den var mumma!!!

Nu strax ska jag iväg igen. Hem till Christine och äta en massa god mat ifrån Pallas Athena. Vi får väl även sällskap av Karin och Åsa med. Trevligt att spendera sin fredags-kväll ihop med ett par tjejer. Bara äta gott och tjata och skvallra. Ja sånt som bara tjejer kan....

3 kommentarer:

  1. Vore uppskattat om du ville lägga ut receptet på den där tårtan du gjorde det låter gudomligt god =)

    SvaraRadera
  2. Varsågod och kika ibland frysdisken i någon mataffär. För det var nämligen köpetårta =) Tror att det var av Frödinges märke. Rekomenderar den verkligen!!
    //Kram

    SvaraRadera
  3. haha okej då får jag kika där då =)

    SvaraRadera