onsdag 12 augusti 2009

Vänner

Idag som sagt var det lunch dejt med Selena. Och det var lika trevligt som jag hade anat, kan inte bli något annat i hennes sällskap :-)
Jag åt en gudomlig tallrik med köttbullar, riktigt potatismos med gräddsås till. Tro ni att det var gott. Men jag blev lite sugen på S lax oxå men ångrar mig ej av mitt val.
Och YES jag hittade underkläder till Nellie idag så nu kan det ske olyckor, fast helst inte. Hon är så duktig min lilla tjej.
Imorse när klockan ringde och jag väckte henne så hörde man bara lite svagt:"Nä mamma, sova lite till bara, nälla?" Det var någon som var lite trött.

Nu är det inga tresiffriga dagar kvar utan "ynkla" 99 DAGAR KVAR!!!!
Tyckte man läste att det var typ 200 dar kvar tills man skulle bli 2 barnsmor. Det går fort nu, riktigt fort....

När man inte riktigt är på topp och får världens snällaste mejl av en kär vän så känner man att man är faktiskt INTE ensam.
Jag säger det igen: MIA DU ÄR HELT UNDERBAR!!!

2 kommentarer:

  1. & jag tackar dig Sabina !!!
    Hittade din blogg här & den har fått mig att inse vissa saker i mitt egna liv......så TACK.
    Du verkar vara en kanonbra Mamma till din lilla Nellie !!!!!

    SvaraRadera
  2. Men ååh, nu blev jag helt lipig...

    Men du... Fatta, om mindre än 100 dar har du & Nellie en liten knodd/knodda att gosa och pyssla med. Då svävar du på moln trots att du läcker bröstmjölk, är liten småtrött dygnet runt och kanske värker i underredet - allt det där är skitsamma när man får hålla i sin nya familjemedlem :)

    Nu blickar vi framåt Sabina :D

    Finns här, det vet du!
    Puss & Kram

    SvaraRadera