onsdag 26 augusti 2009

Me and I party




Den 31 aug, på måndag, är det dags för lite klädpartaj.
Ni som har glömt att anmäla er kan väl göra det snart är ni gulliga?!

Så man vet lite med kvällsmats-inhandlingen och hur mycket fika det ska vara. Det finns så himla mycket fint i deras höstkollektion denna gång. Inga mörka dystra färger och underbara barnkläder. Kan bli en aningen dyrt den gång men, men... ;-) De har nog världens bästa kvalitet på kläderna så det jämna ut sig anser jag. har jag glömt att bjuda någon av Er säg till!!! Jag har inte gjort det med mening. Det är bara att komma. Vi ska vara hemma hos mamma och för er som ej vet vart hon bor ja hör av er om adressen. Inte svårare en så.

2 kommentarer:

  1. Hej!! Jag ska dubbel kolla med syrran, men jag tror att vi båda kommer. Om inte, så kommer jag iallafall. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! jag kommer inte denna gången. kram

    SvaraRadera