onsdag 26 augusti 2009

Onsdag

Nu har jag en fungerande dator igen. Tur att man har gratis service-hjälp på jobbet där delar och tillbör ingår =) Snälla grabbar. Som tur var så var det bara tangentbordet som hade fått fnatt. Men nu är det som det ska igen.

Vad har hänt sen sist? Ja inte mycket, inget roligt i alla fall.
Jag jobbar på och det funkar en så länge med halvtid (peppar, peppar) Vardagen går sin vanliga gång. Hämta på dagis, laga mat och tvätta, leka och "roa" dottern. Eller vad säger man när man umgås med sina barn? Man får ju inte säga att man passar sina barn har jag hört. Umgängestid kanske.

Igår var jag och Nellie i lekparken som är precis utanför dörren och lekte. Det finns ett jätte-roligt tåg där som är vädigt uppskattat av barnen. Så det prövade vi och "åkte" till olika orter och platser.

Jag såg "Män om hatar kvinnor" av Stieg Larsson härom dagen. Det var en mycket bra film som nästan uppfyllde mina förväntningar. Trodde att den skulle vara grymmare. Men ett mycket godkänt betyg får den. Väntar spänt på uppföljaren.





1 kommentar:

  1. Kämpa på!!! Du är starkare än vad du tror....

    Hur gick det med mäklaren??

    SvaraRadera