fredag 28 augusti 2009

Packa

Nellie är precis hemkomen ifrån dagis och leker ute på framsidan. Gillar det inte riktigt eftersom den stora vägen går strax utanför men hon håller sig på tomten i alla fall. Hon håller på att tvätta sin cykel för den var "mutsig".

Jag tog mig en välförtjänt tupplur när jag kom hem vid lunch idag och gisses vad skönt det var. Hade ju så himla svårt att somna igår så man var en aningen trött. Plus att det var stressigt på jobbet idag för som vanligt på det företaget så var det en del som var borta (sjuka).
Förstår mig allvarligt inte på folk som är borta stupp i kvarten ifrån sina arbeten för minsta lilla. När de vaknar på morgonen: "Hm är jag sjuk idag?" (och så känner de efter så in i norden) "Jo det är jag" (efter en mycket kort övertalning till sig själv) Grr.... sånt retar gallfeber på mig och detta sker hela tiden på mitt jobb. Jätte-tråkigt att folk inte trivs på sin arbetsplats men då kanske man ska göra något åt det. Eller?...

Nu ska jag packa lite grann för vi ska åka till mamma och lillebror. För imorgon tidigt ska vi åka till Liseberg!! Tjoho... Vet inte vem som längtar mest jag eller Nellie =) I och för sig så var vi där i maj men det är alltid roligt med utflykt.

Så imorgon blir det ingen uppdatering, det hinns inte med.

Ha en trevlig helg!! För det ska vi ha

1 kommentar:

  1. Håller med dig fullständigt angående det du skriver om "sjuka människor"
    Så funkar det tyvärr på mitt jobb me
    Så får de "friska" slita häcken av sig, usch säger jag bara

    SvaraRadera