tisdag 11 augusti 2009

Usch, idag har jag bokstavligen sovit bort hela förmiddagen. Fast jag var uppe och körde Nellie till dagis på morgonen.
Tro bestämt att klockan var närmare 13 innan jag klev upp ur sängen sen. Har inte sovit en blund inatt så det var behövligt. Dels hade jag så himla ont i ryggen sen börjar man tänka på saker och då går det absolut inte somna. Så jag låg och lyssnade på regnet som slog mot altan-taket, sen har jag nog löst de flesta världsproblemen i natt med tror jag.

Nu håller jag på att laga mat. Köttfärssås med spagetti blir det idag, som blir både frukost och lunch för en annan.

Imorgon har jag något att göra i alla fall! Lunch på Piren med Selena som jag ser fram emot väldigt mycket. Innan dess tänkte jag "hoppa" in H&M på stan och köpa lite underkläder till N. För det går åt lite nu när det kanske händer olyckor på dagis. Sen ska jag åka förbi jobbet med läkarintyget så man slipper tänka på det sen plus att man får sin utbetalning nästa gång med.

Förresten, idag har bebisen både gått salsakurs, buggkurs plus att den har VM i crossåkning i magen. Wild and crazy!! Helt otroligt vad den håller på idag. Den börjar väl tröttna på den mörka hålan som h*n befinner sig i. Men se där lilla vän man kan inte få allt från början så gilla du läget och gotta dig ett tag till!!




1 kommentar:

  1. Vila, sov å ta de lugnt, de e ju trots allt de som e viktigast å sen e de ju så att man inte kan göra allt själv, borde finnas nån som drog sitt strå till stacken tycker ja!!!!
    Kram till dig å Nellie från oss!!

    SvaraRadera