måndag 10 augusti 2009

Dagis

Idag var det dags för Nellie att gå till dagis igen efter 5 veckors ledighet. Klockan ringde och hon bokstavligen hoppade ur sängen. DAGIS!!!!
Det hade blivit ett missförstånd så personalen visste inte om hon skulle komma denna veckan eller ej. Hmm...Även om man skickade in ett sommarschema för ja evigheter sedan. Men, men hon var så välkommen ändå.
Nellie berättade stolt att hon är en stor tjej nu och inte har blöjor längre. Pappan som lämnade sitt barn sa hon det till också. Någon som är lite mallig nu :-)


Usch jag hade nästan lite ångest imorse när jag gick där ifrån sen. Ensam hemma hela dagen, utan henne.
När jag kom hem så tog jag mig en liten tupplur till, tvättade, åt lunch, hängde tvätt och nu sitter jag här och....funderar över livet (ha..ha..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar